שם | |
סיסמא |
🔻 | 🔺17 תגובות פורסמו: |
קודם כל לפחות הבנת מה אמרתי שונה מבודהה. מנקודת המבט שלך יתכן שאני טועה. אך אם אני צודק, אז בודהה טועה.
והסיבה שקשה לך להבין את השיטת מחשבה שלי, היא משום שיש בה עמקות מאוד גדול. עמקות כ"כ גדולה, עד שגם בודהה לא חשב עליה בדעתו.
ועכשיו נחדד: אמרתי שעל האדם להיות מסוגל להיות דבר והיפוכו בו זמנית ורק זה האושר.
איך עושים את זה? זאת שאלה אחרת.
אבל המסר של המאמר הוא, שרק אם עושים את זה, רק אז אפשר להנות מהחיים.
כי בודהה נוקט עמדה של צד אחד, שהוא אל תיאחז. ואני אומר שצריך להיות בו זמנית גם וגם. ורק זה האושר.
איך זה אפשרי? זה נושא לדיון אחר.
העיקר שכיוון המחשבה הובן, גם אם הוא נראה כבלתי אפשרי לישום בשטח.
מצו"ב קישור
* הפכים / להיות גם וגם - איך להכיל בתוכך הפכים? איך להיות גם וגם?.